wtorek, 3 lutego 2015

odżywiamy usta...

   Popełniłam wczoraj hialuronowy błyszczyk do ust i...klapa.Rozwarstwił mi się i do wyrzucenia.Chciałam dobrze wyszło jak zwykle.Nie będę więc pisała tego przepisu.napiszę za to inny,na błyszczyk.Zaszalałam trochę z ilością,więc zmniejszę ilości z przepisu bo aż tyle to nikt nie potrzebuje na raz.Chyba ,że dla koleżanek.

                          ŚWIETNY BŁYSZCZYK-SZMINKA 
*1 łyżka twardego masła jakie macie(shea,mango,kakaowe,lanolina)
*1 łyżka olei 
*1/4 łyżki wosku pszczelego

Wszystko stopić,lekko przestudzić i można dodać wit.E.Jeżeli chcecie można zrobić szminkę i dodać pigment.Ja dodałam mikę 
 http://www.kolorowka.com/pl/p/Pink-Coral/334 
http://www.kolorowka.com/pl/p/Color-Blend-Venetian-Rose/470
A tyle wyszło,dlatego zmniejszyłam przepis do 1/4:



 Kolor jest lekko transparentny.Jak ktoś potrzebuje większego krycia to musi dodać więcej pigmentów.Bardzo długo utrzymuje się na ustach i super nawilża.

2 komentarze:

  1. Zapas na rok, albo i dłużej Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę rozdałam.Nie będę taka.
    Rzeczywiście szminka jest boska.Wieczorem smaruję usta a rano jeszcze czuję na ustach.

    OdpowiedzUsuń