wtorek, 24 lutego 2015

miętowa mgiełka...

   Zakupiłam ci ja kiedyś chusteczki jednorazowe dopupne w wielopaku dla Julki.Odłożyłam do szafy i przynosiłam po paczce do łazienki.I właśnie wczoraj nadszedł moment kiedy chusteczek brakło.Dziecko na przewijaku a tu klops.Wika poleciała pędem po zapasy i znalazła niespodziankę.W wielopaku była próbka z chusteczką do rąk i ulotka.Dalej młoda zaczęła czytać,co tam ciekawego piszą.A tam d-pantenol,rumianek,mięta i śliczne i pachnące,hypoalergiczne itd.Tylko dziecko pewnie nie doczytało o konserwantach i zapachach.Po lekturze dopadła mnie i nóż dowodzić,że ona musi już natychmiast mieć te antybakteryjne z chłodzącą miętą.
   No jak mus to mus,odpowiedziałam jej tak:jak chcesz to zrobię ci mgiełkę miętową.No i zaczęły się pytania:czy na pewno będzie antybakteryjna-będzie,a jak stosować i na co:psikać na ręce i rozetrzeć,psikać na buzię i włosy ,zostawić do wyschnięcia.I tym sposobem Wercia dostała wczoraj swoją osobistą mgiełkę full wypas.

                                    MIĘTOWA  MGIEŁKA

*100 ml.naparu z mięty
* 15 kropli aloesu zatężonego 10x
*30 kropli żeli hialuronowego
*8 kropli d-pantenolu
*5 kropli elastyny z kolagenem
*8 kropli ekstraktu przeciwtrądzikowego
*10 kropli olejku eterycznego z drzewka herbacianego
*5 kropli olejku eterycznego z bergamotki
*20 kropli FEOG


Po kolei wlewać składniki i po każdym zakręcać i wstrząsnąć.
Mgiełka ma bardzo intensywny zapach drzewka herbacianego(aż za)ale tylko w pierwszym momencie.Po minutce pachnie już tylko bergamotka.
 Uwaga:mgiełka jest przeciwbakteryjna,przeciwwirusowa,przeciwgrzybicza,świetna na trądzik,poprawia samopoczucie,uspokaja i wycisza,nawilża,dobra na wszelki problemy skórne.


2 komentarze:

  1. Tak ładnie o naturalnych kosmetykach piszesz, że zaczynam wierzyć, że od ręki mój staropanieński trądzik wyleczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze nie wyleczą od razu.Na pewno załagodzą.Skóra odsapnie,może sama się zregeneruje.Zawsze trzeba mieć nadzieję.
    Poczytaj sobie blog Aliny Rosy.Miała problemy ze skórą i ogarnęła jakoś.

    OdpowiedzUsuń