środa, 11 lutego 2015

coś dla córki...krem BB

   Po zakupie kremu BB u Weronisi pokazało się więcej krostek.Wydaje mi się,że krem ją zapycha i nie nadaje się dla niej.Teraz były ferie i odpoczynek od maskowania krostek,ale jak zacznie się szkoła to i zacznie lekko maskować i zamiast mniej pokaże się więcej zmian których nie chcemy.Tak więc potrzeba matką wynalazków.Zakupiłam dla niej taki ekstrakt przeciwtrądzikowy http://www.zrobsobiekrem.pl/pl/p/Ekstrakt-przeciwtradzikowy/96
i dodałam do kremu.

                            KREM BB DLA MŁODZIEŻY

*5 ml. emulgatora z pestek moreli
*11 ml oleju z pachnotki(super na nią działa)
*10 ml. aloesu zatężonego 10x
*2 ml. d-pantenolu
*2.2 ml.ekstraktu przeciwtrądzikowego
*5 ml.żelu hialuronowego
*0.5 ml. FEOG
*14.5 ml.wody destylowanej

W zlewce umieścić wodę i aloes podgrzać w kąpieli wodnej do 70-75 st.C dodać emulgator i miksować aż będzie jednorodna emulsja.Robi się fajny biały płyn.W tym czasie wstawić do kąpieli wodnej w drugiej zlewce oleje.temp. musi być zbliżona.Dodać oleje do emulsji i miksować.Po schłodzeniu kremu do 30-40 st.C można dodać resztę składników.Mieszamy tak długo aż krem zgęstnieje.I teraz efekty specjalne:

 U nas potrzebne były ciepłe kolory ponieważ obie mamy ciepły kolor karnacji.Dlatego padło na te dwa.Łatwą do operowania bazę Color Blend Nude i mikę Oriental Beige.Oriental Beige jest ciemniejsza więc tylko lekko podkoloryzowałam.Głównym składnikiem koloryzacji kremu był Color Blend Nude.Metoda :choć córko pomaluję i sprawdzę na żywo.Czyli sprawdzamy i dosypujemy jakby co.Efekt końcowy:



Córcia zadowolona.zobaczymy jak sprawdzi się w praniu.Pewnie będzie barwił,ale nie jakoś nachalnie.Mam nadzieję,ze wystarczająco bo nie będzie chciała używać.Na razie jest na TAK.Ja też jestem zadowolona bo nie chce używać kremów,a tym sposobem przemycone zostały dobroczynne ekstrakty dobre dla jej cery. 

3 komentarze:

  1. Gdy miałam tyle lat co Weronika moja cera była gładka niczym pupa niemowlaka i nie w głowie mi były żadne kosmetyki nawet lekko koloryzujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz skunksy za wcześnie dojrzewają

    OdpowiedzUsuń