środa, 22 czerwca 2016

peeling kawowy-inaczej...

 
 
   Kawusia działa cuda:spać się nie chce,pupa robi się gładka,skóra jędrniejsza a dodatek magnezu zapobiega skórczom.Jest peeling-jest moc.

                                             

                          PEELING KAWOWY INACZEJ

50g.kawy zalać niewielką ilością wody,zagotować.Dodać 60g.chlorku magnezu,zagęścić kawą bo magnez rozrzedzi peeling.Dodatkowo :
20g.gliceryny
50ml.oleju(ja dałam swojej produkcji na blizny,celulit i te sprawy)
30g.maku trochę bardziej robi się tareczka
i cukru tyle żeby olej nie wychodził na wierzch.
Zrobił mi się suchy produkt finalny,ale po kąpieli i tak ma natłuszczoną skórę jak złoto.
UWAGA:trzeba się porządnie spłukać.Kawusia potrafi zostać w załamaniach skóry i wyglądamy jakbyśmy się rok nie myli.Ostatnio została mi w załamaniu na szyi.Widok-bezcenny.

1 komentarz:

  1. Gdy byłam mała "brudna szyja" robiła mi się od słońca (fotoalergia?), potem z tego wyrosłam. Peeling bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń